maanantai 17. lokakuuta 2011

Tunnustus

Pitkästä aikaa tuli sellainen hetki, että lapsen päiväunien aikaan ehdin tulla käväisemään täällä blogimaailmassa. Ja mitä täällä odottikaan. Tunnustus! Olen hämmästynyt, otettu ja mitä nöyrimmästi kiitollinen siitä, että joku jaksaa vielä täälläkin piipahtaa, vaikka juttuja tippuu etanavauhdilla.

Kiitos puolitie.



Olen tosiaan viime aikoina ehtinyt harmittavan vähän lukemaan mitään, vähiten blogeja, joten olen aika pihalla näistä tunnustuskuvioista. Puolitien blogista kuitenkin lunttasin, että jotain faktoja pitäisi pistää tiskiin. Joten tässäpä näitä.

1) Pidin ennen pyykkäämisestä, mutta äitiyslomalla olen alkanut inhota sitä. Syynä lienee yliannostus.
2) Minulla on edelleen käytössä vuonna 2002 ostamani kannettava tietokone ja vuonna 2011 ostamani kannettava cd-soitin. En vastusta teknistä kehitystä, mutten keksi mitään syytä, miksi luopuisin toimivista laitteista vain siksi, että ne ovat vanhanaikaisia.
3) En ole koskaan värjännyt hiuksia. Eikä ole suunnitelmissa.
4) Olen käynyt kaikissa pohjoismaissa (jos Färsaaria, Huippuvuoria ja Grönlantia ei lasketa).
5) Haaveilen stand up-komiikan ja beat boxauksen kokeilemisesta, mutten ole uskaltanut. (Vielä)
6) Inhoan suklaajäätelöä. Jäätelö jäätelönä, suklaa suklaana.
7) Urheilin kilpaa 23-vuotiaaksi, kunnes akateeminen maailma vei mukanaan.
8) Olen lukenut (oikeasti) Volter Kilven Alastalon salissa, mutten muista kirjasta juuri mitään.

Ja sitten loppuhuipennukseen.

Minun tunnustukseni menee Kamomillan konditoria blogille, joka on ollut päivien pelastus kuukausia jatkuneen imetysdieetin aikana. En olisi selvinnyt (varsinkaan ensimmäisiä kuukausia) ilman Kamomillan vegaanisia leivontaohjeita. Joten tunnustus ja kiitos on todellakin paikallaan! Vaikka imetysdieetti onkin jo lopuillaan, aion jatkossakin vierailla Kamomillan konditoriassa hakemassa mainioita reseptejä. Suosittelen lämpimästi muillekin. Eikä todellakaan tarvitse olla vegaani voidakseen herkutella vegaaninameilla.

1 kommentti:

Kamomilla kirjoitti...

Ooh! Ihana kuulla, että blogini on ollut noinkin tärkeässä roolissa! Paljon kiitoksia tunnustuksesta :)